BELEDİYEMİZ ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ DENETİMLERİNİ SÜRDÜRÜYOR 01 Haziran 2026, 16:13
Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde kaldırım işgallerine yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor.
Yaya güvenliğinin sağlanması ve kamusal alanların amacına uygun kullanımının korunması amacıyla gerçekleştirilen denetimlerde, kaldırımları işgal eden esnaflara yönelik gerekli uyarı ve işlemler yapılıyor.
Öte yandan ekipler, marketlerde de denetimlerini sürdürüyor. Halk sağlığının korunması amacıyla gerçekleştirilen kontrollerde, son kullanma tarihi geçmiş ürünler tespit edilerek gerekli yasal işlemler uygulanıyor.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halkımızın güvenliği ve sağlığını korumaya yönelik denetim faaliyetlerine ilçe genelinde kararlılıkla devam edecek.
DIĞER HABERLER
-
ÇOCUK TARIM ALANIMIZDA İLK FİDELER TOPRAKLA BULUŞTU
12 Haziran 2026, 14:56 -
DİSKİ, BİSMİL KOOPERATİF MAHALLESİ'NE 10 BİN METRELİK KANALİZASYON ŞEBEKESİ DÖŞÜYOR
12 Haziran 2026, 10:36 -
BELEDİYEMİZ KİLİTLİ PARKE TAŞI VE YOL ONARIM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR
09 Haziran 2026, 09:09 -
PARKLARDA AYDINLATMA ÇALIŞMALARI
08 Haziran 2026, 13:47 -
SANAYİ MAHALLESİ YÜRÜYÜŞ YOLU YAPIM ÇALIŞMALARINDA İKİNCİ ETAP SÜRÜYOR
08 Haziran 2026, 10:29 -
BİSMİL’DE TEHLİKE ARZ EDEN METRUK YAPILARIN YIKIMI GERÇEKLEŞTİRİLİYOR
04 Haziran 2026, 14:52 -
ALO 188 MEZARLIK HİZMETLERİ HATTI AKTİF HALE GELDİ
04 Haziran 2026, 09:58 -
KOOPERATİF MAHALLESİ KADINLARINDAN EŞBAŞKANIMIZA ZİYARET
04 Haziran 2026, 09:13 -
BELEDİYE PERSONELİMİZE İŞ SAĞLIĞI EĞİTİMİ VERİLDİ
03 Haziran 2026, 09:37 -
BELEDİYEMİZ’DEN BAYRAM SONRASI TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ
02 Haziran 2026, 11:44





