Bismil Belediyesi, vatandaşların, Türkiye genelindeki valilikler aracılığıyla ilettiği soru, talep ve önerileri, 'Açık Kapı' sistemiyle kısa süre içerisinde cevaplayarak, şeffaf belediyecilik anlayışını, sosyal medya ve whatsApp’ın ardından bir adım daha ileri götürüyor.
Bismil Kaymakamı ve Belediye Başkan V. Hamza Türkmen’in göreve geldiği ilk günden itibaren öncelik vatandaşlarımızın memnuniyetidir diyerek bu kapsamda yürütülen çalışmalarla Bismil Belediyesi'nin vatandaşla kurduğu iletişim köprüleri bir bir artırılıyor. Web sitesi iletişim formu, Bilgi Edinme Merkezi, Twitter, Whatsapp Grupları, mobil telefon ve internet uygulamaları gibi pek çok teknolojik yeniliği hizmetlerine entegre ederek, insan odaklı çalışmaları ön planda tutan Bismil Belediyesi, hızlı, güvenli ve konforlu bir belediyecilik hizmeti sunmayı sürdürüyor. Bismil Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişikler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren 'Açık Kapı' sayesinde Valilikler aracılığıyla Bismil Belediyesi'ne iletilen soru ve talepler, kısa süre içerisinde cevaplandırılarak, vatandaşlara iletiliyor.
Vatandaş memnuniyeti odaklı pek çok çalışma yürüttüğünü belirten Başkan Türkmen, Sosyal medya, Bilgi Edinme Merkezi, çeşitli internet ve mobil uygulamaları bunlardan sadece birkaçı. Şimdi de Açık Kapı sayesinde devletimizle vatandaşımız arasındaki karşılıklı güveni ve iletişimi daha da artırmayı hedefliyoruz" dedi.